Гарантія

Гарантія та якість товару

На які товари надається гарантія?

Гарантія на придбане обладнання надається компанією виробником, або інтернет-магазином "Coffee Shop". Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон інтернет-магазину або виробника. Також доказом є документ, що підтверджує факт придбання: чек на оплату і накладна на товар.

Термін гарантії вказано на сайті в описі кожного товару. Гарантійний термін настає з моменту отримання посилки з транспортної компанії та підписання накладної.

Гарантія надається на термін:

✓ Нові товари - від 12 до 36 місяців;

✓ Товари, що були у вжитку - від 1 до 6 місяців;

Хто проводить обслуговування обладнання?

Якщо обладнання вийшло з ладу, гарантійним обслуговуванням нового обладнання займаються офіційні авторизовані сервісні центри виробника по всій Україні, адреси яких вказані в гарантійних талонах.

Обслужити кавове обладнання (виключно придбаного у нас) можуть партнерські сервісні центри нашого інтернет-магазину.

Територія обслуговування можлива в таких містах:

- Київ

- Дніпро

- Одеса

- Харків

- Львів

- Кривий Ріг

- Запоріжжя

- Кропивницький

- Миколаїв

- Херсон

- Ужгород

- Мукачево

- Хуст

- Івано-Франківськ

- Луцьк

- Рівне

- Хмельницький

- Чернівці

Виїзд до клієнта, встановлення, налаштування кавового обладнання, навчання персоналу проводиться нашими партнерами за додаткову оплату.

Щоб звернутися в офіційний сервісний центр виробника, необхідно взяти:

укомплектований товар з коробкою;

гарантійний талон;

оплачений чек або накладна.

Якщо виникла проблема з кавоваркою бу або кавомолкою бу, потрібно повідомити про ситуацію на телефон ☎ +38 068 78 79 218. Ми передамо інформацію і координати нашим партнерам сервісного центру, найближчого до вашого регіону.

Всі транспортні витрати виїзду представника сервісного центру або доставки обладнання на сервіс, бере на себе покупець. Буде складено акт огляду і висновку причини несправності. Якщо несправність виникла не з вини користувача, ремонт проводиться за рахунок виробника або магазину (умови дивитися нижче). В іншому випадки - витрати за ремонт бере на себе користувач.

Якість товару

Все нове обладнання має сертифікат, що підтверджує 100% якість.

Кавове обладнання (кавомашини та кавомолки), що було в експлуатації, проходить спеціальну передпродажну сервісну підготовку.

Що входить у підготовку?

- розбирання обладнання під нуль (залишається тільки каркас);

- декальцинація всіх мідних деталей;

- шліфування трубок, з'єднувачів;

- заміна витратних матеріалів і прокладок;

- за необхідності, заміна помпи (насоса) або мотора;

- для кавомолок - заміна ножів, бункера для кави;

- фарбування і полірування корпусу;

- тестування і налаштування.

Таким чином споживач отримує обладнання б/в належної якості, що дає можливість експлуатувати цей товар, як новий протягом тривалого терміну.

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається на такі придбані товари:

✓ Витратні матеріали, скляні та керамічні товари;

✓ Продукти харчування (чай, кава, сиропи);

✓ Фільтри, засоби для чищення;

Виробник та інтернет-магазин не надає гарантію на такі запчастини:

- силова плата;

- помпа (насос),

- прокладки та гумки;

- ножі для кавомолки;

- ріжки (холдера);

- ТЕН;

- аварійні клапани.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

- дефекти заподіяні покупцем або випадкові пошкодження;

- вплив механічних, теплових і температурних пошкоджень;

- при неправильному підключенні до електромережі;

- ті, що виникли в разі, якщо товар використовувався з порушенням правил експлуатації не за призначенням;

- при підвищенні або зниженні напруги в мережі;

- пошкодження, що виникли з форс-мажору внаслідок стихійних лих.

Гарантійний ремонт не поширюється в таких випадках:

- відсутність стікерів, захисних маркувань, що знаходяться на товарі, які були змінені, стерті або не можуть бути визначені;

- порушення правил експлуатації та використання;

- наявність слідів розкриття, ремонту або інших змін;

- перевищення гарантійного терміну (у цьому випадку покупець оплачує ремонт самостійно).

Будь ласка, перевірте комплектність, цілісність і відсутність дефектів товару під час його отримання.

У разі пошкодження упаковки, товару або неповної комплектації замовлення - необхідно повідомити нам по ☎ +38 068 78 79 218. У присутності представника транспортної компанії скласти акт і фотофіксацію пошкодження.

You need to choose options for your item

x