Повернення товару

Я можу обміняти або повернути товар?


Згідно із "Законом про захист прав споживача", після покупки, протягом 14 днів ви можете обміняти або повернути товар.

Зокрема, якщо під час оплати і доставки товару покупець зрозумів, що куплена продукція йому не підходить (не вписується в інтер'єр, не влаштовує колір або габарити), від такої покупки можна відмовитися.

Звертаємо Вашу увагу на те, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар.

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:

- купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості);

- обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;

- повернути виріб і отримати назад гроші в розмірі вартості повернутої продукції;

Щоб повернути або обміняти товар, спочатку переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання;

- не пошкоджена упаковка і товар повністю укомплектований;

- збережено всі стікери, наклейки, захисні маркування та документи;

- минуло не більше 14 днів, не враховуючи дня купівлі;

- наявність гарантійного талона і товарного чека або накладної.


Якщо товар не вмикається або не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Товар не підійшов або не задовольнив вас, Ви маєте право обміняти його на аналогічний, або на інший варіант.

У яких випадках обмін або повернення неможливе?

Поверненню або обміну не підлягають такі позиції:

- Продовольчі товари, предмети санітарної гігієни та засоби (їжа, напої, сиропи, кава, чай, серветки тощо);

- Товари, які були доставлені на вимогу клієнта під замовлення;

- Розсипний або розфасований товар в індивідуальних упаковках на замовлення клієнта;

- Товар, що був у вжитку.

Варто звернути увагу, що товари б/в не підлягають примусовому поверненню, навіть якщо вони виявляться неякісними! Ми надаємо можливість обміняти товар б/в на такий самий або на аналогічний, з числа наявних товарів на складі.

Гарантія повернення платежу

Товар, який на сайті ви оплатили за допомогою платіжної картки, виявився відсутнім, ми запропонуємо альтернативний варіант товару. У разі відмови від пропозиції, ми гарантуємо повне повернення грошових коштів протягом 7 робочих днів, з моменту письмової заяви на повернення. Однак цей термін, іноді, може бути збільшено через затримки, пов'язані з обробленням транзакцій. Для цього потрібно буде надати ваші реквізити розрахункового рахунку.

Умови повернення грошових коштів не поширюються на товар під замовлення і заброньований товар.

Де і як можна здійснити обмін або повернення?

Щоб повернути або обміняти товар, напишіть нам у службу підтримки https://coffee-shop.net.ua/support або уточніть подробиці за телефоном ☎ +380687879218.

Обмін або повернення товарів здійснюється за допомогою служби доставки за рахунок покупця.

Якщо у дотримані всі вище зазначені умови, ми обміняємо товар на наступний робочий день або повернемо оплачену суму не пізніше, ніж через 7 днів, після повернення товару на склад постачальника.


You need to choose options for your item

x